2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017)
 Assignatures
  FITOTÈCNIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
B1.1
B1.2
B3.3
B5.1
Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència 10%
Treballs
B1.3
B4.1
B4.4
Treball : Elaboració en grup del treball de curs tutorat "Analisi i Valoració d'una finca agrícola” 10%
Pràctiques a laboratoris
A1.2
B1.2
B4.4
B5.3
Pràctiques laboratori relacionades amb la producció vegetal. Avaluació mitjançant realització informe de les pràctiques o examen 10%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1.1
A4.8
B1.2
B3.2
B3.3
B4.4
B5.3
Problemes a resoldre, sobre: maneig de l'aigua, maneig de terra, fertilitzants i tècniques de fertilització, deficiències en la nutrició mineral, planificació de l'ús de l'aigua i l'adobat 30%
Proves mixtes
A1.1
A1.2
A4.5
A4.6
A4.8
Avaluació de la part teòrica mitjançant exercicis control teòrics, eliminatoris de matèria a partir d’una nota superior a 4.5.
Els exercicis control teòrics constaran de preguntes de tipus test, i/o de resposta lliure, i/o comentari d’articles científics.
40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PER AL CURS 2020-21

No es preveuen canvis significatius en el sistema d'avaluació de l'assignatura

Criteris d'avaluació de la segona convocatòria: Per l'avaluació de 2ª convocatòria, l'alumne s'haurà d'examinar de totes aquelles parts en les que no haurà tret un 4.5 com a mínim al llarg del curs en avaluació continuada. No obstant, el/la professor/a pot decidir canviar aquest criteri si considera que el treball de l'alumne en la globalitat del curs així ho mereix. En el cas dels treballs i presentacions suspeses, l'alumne podrà tornar-los a presentar en 2ª convocatòria fent les esmenes indicades pel professor.

Queda limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster).

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora