Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017) |
Assignatures |
FITOTÈCNIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FITOTÈCNIA | Codi | 20234107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència | 10% | ||||||||
Treballs |
|
Treball : Elaboració en grup del treball de curs tutorat "Analisi i Valoració d'una finca agrícola” | 10% | ||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Pràctiques laboratori relacionades amb la producció vegetal. Avaluació mitjançant realització informe de les pràctiques o examen | 10% | ||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Problemes a resoldre, sobre: maneig de l'aigua, maneig de terra, fertilitzants i tècniques de fertilització, deficiències en la nutrició mineral, planificació de l'ús de l'aigua i l'adobat | 30% | ||||||||
Proves mixtes |
|
Avaluació de la part teòrica mitjançant exercicis control teòrics, eliminatoris de matèria a partir d’una nota superior a 4.5. Els exercicis control teòrics constaran de preguntes de tipus test, i/o de resposta lliure, i/o comentari d’articles científics. |
40% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PER AL CURS 2020-21 No es preveuen canvis significatius en el sistema d'avaluació de l'assignatura Criteris d'avaluació de la segona convocatòria: Per l'avaluació de 2ª convocatòria, l'alumne s'haurà d'examinar de totes aquelles parts en les que no haurà tret un 4.5 com a mínim al llarg del curs en avaluació continuada. No obstant, el/la professor/a pot decidir canviar aquest criteri si considera que el treball de l'alumne en la globalitat del curs així ho mereix. En el cas dels treballs i presentacions suspeses, l'alumne podrà tornar-los a presentar en 2ª convocatòria fent les esmenes indicades pel professor. Queda limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster). La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora |