2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013)
 Assignatures
  SEMINARIS MULTIDISCIPLINARIS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2.1 Adquireix un llenguatge comú especialitzat en nanoquímica i nanoenginyeria química i bioquímica.
Aprèn tècniques de comunicació i presentació eficaços en la base de la crítica constructiva de les presentacions a les quals assisteixen.
Practica la comunicació escrita mitjançant la redacció dels informes corresponents a cada seminari.
 A2.2 Adquireix una àmplia comprensió dels temes de recerca d'interès actual en nanoquímica i nanoenginyeria
Aconsegueix una visió àmplia de la nanociència i tecnologia química a través de la multidisciplinarietat dels seminaris.
 A2.4 Són capaços d'avaluar els factors mediambientals rellevants per a un projecte d'investigació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 B4.1 Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor.
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació.
 B4.2 Identifica necessitats de formació.
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge