2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Adquireix una àmplia comprensió del tema d'investigació assignat.
 A1.2 Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia.
Recopila i analitza la informació bibliogràfica disponible.
 A1.3 Dissenya i aplica tècniques i metodologies d'investigació experimental o de simulació del camp específic, guiats per especialistes en la matèria.
 A1.4 Integra els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden projectar durant el desenvolupament i gestió d'un projecte d'investigació original i innovador.
 A2.1 Comunica els resultats del treball de recerca en forma oral, utilitzant un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència.
Practica la comunicació escrita mitjançant la presentació d'informes que contenen els resultats de l'experimentació.
 A2.2 Desenvolupa el pensament analític, creatiu i crític en el moment de definir, dur a terme i interpretar els resultats del projecte.
 A3.1 Realitza, presenta i defensa davant d'un tribunal universitari un projecte original realitzat individualment, consistent en un treball de recerca en els camps de la nanociència, materials i / o processos on es sintetitzen les competències adquirides en el màster.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 B1.2 Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el curs.
Transfereix l'aprenentatge de casos i exercicis de l'aula a situacions reals d'altres àmbits.
 B2.1 Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat.
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip.
 B2.2 Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius.
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte.
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides.
 B2.3 Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius.
 B2.4 Integra coneixements de diferents assignatures impartides en el màster en la realització d'un projecte.
Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'.
Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent.
Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management.
Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel·lència organitzacional.
 B3.1 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències.
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup.
Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits.
 B3.2 Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva.
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l'equip.
 B4.1 Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor.
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació.
 B4.2 Identifica necessitats de formació.
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
 B5.1 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa.
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball.
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps.
Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge.
 B5.2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius.
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges.
Elabora una estratègia per resoldre el problema.
Dirigeix el procés de presa de decisions de manera participativa.
Obté el recolzament necessari d'altres per assolir l'èxit de les seves decisions.
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema.
 B5.3 Coneix diferent hardware d' ordinadors.
Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball.
Utilitza software per a comunicació off-line: editors de text, fulls de càlcul i presentacions digitals.
Utiliza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs..), correu electrònic, fòrums, xats, videoconferències, eines de treball col.laboratiu...
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient.
Avalúa críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació i el seu us.
Reflexiona, revisa y avalúa el procés de gestió de la informació.
 B6.1 Té en compte els principis ètics de l'enginyeria i la responsabilitat social com a enginyer en el desenvolupament de les tasques professionals.
Mostra respecte pels drets fonamentals i de igualtat entre homes i dones.
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d' accesibilitat universal, de igualtat d' oportunitats, no discriminació i accesibilitat universal de les persones discapacitades.
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge