2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Gestió d'Empreses Tecnològiques (2017)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.1
A2.4
B1.1
Els estudiants realitzaran un/s treball/s en grup s'exposarà 20
Treballs
A1.1
A2.4
B1.1
L'estudiant haurà de resoldre i exposar un treball pràctic, 20
Proves mixtes
A1.1
A2.4
Examen final sobre els continguts de tota l'assignatura. 50
Altres  

Participació activa a les classes.

10
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a les classes teòriques i pràctiques és requisit per al seguiment de l'avaluació continuada en primera convocatòria (mínim 80%). En primera convocatòria és condició necessària per aprovar assolir un mínim de 4 sobre 10 en l'examen final.

Per la segona convocatòria els estudiants han de realitzar un examen final (60%) i han de lliurar un estudi de cas (40%). Si els treballs i estudis, s'han lliurat prèviament, mantindran la seva nota.