Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
ENGINYERIA TERMODINÀMICA AVANÇADA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ENGINYERIA TERMODINÀMICA AVANÇADA | Codi | 20755104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Coneix els fonaments dels conceptes termodinàmics en l'enginyeria. Aplica anàlisi d'energia i d'exergia en processos d'enginyeria. Analitza cicles de potència de gas i de vapor. Analitza cicles orgànics de Rankine i cicles combinats. Coneix els fonaments dels cicles de refrigeració i de les bombes de calor. Coneix els nous refrigerants apropiats per als cicles de compressió de vapor en funció de les seves propietats termodinàmiques i el seu impacte mediambiental. Descriu i analitza els cicles de refrigeració per compressió i les bombes de calor amb refrigerants zeotrópicos i CO2. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |