DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA MEMÒRIA | Codi | 11161007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
-Anderson, J.R. (2001). Aprendizaje y memoria: un enfoque integral. México: McGraw-Hill. -Baddeley, A.D. (1999). Memoria humana. Teoría y práctica. Madrid: McGraw-Hill. -Cabaco, A.S. y Beato, M.S. (2001). Psicología de la memoria. Ámbitos aplicados. -Ruiz, M. (2003). Las caras de la memoria. Madrid: Pearson Prentice Hall. -Ruiz-Vargas, J.M. (2002). Memoria y olvido: perspectivas evolucionista, cognitiva y neurocognitiva. Madrid: Trotta. -Schacter, D.L. (1999). En busca de la memoria. Barcelona: Sinequanon. -Tulving, E. y Craik, F.I.M. (2000). The Oxford Handbook of Memory. Nueva York: Oxford University Press. |
|
Complementària | |
-Bartlett, F.C. (1995). Recordar: estudio de psicología experimental y social. Madrid: Alianza Editorial. -Draaisma, D. (1998). Las metáforas de la memoria: una historia de la mente. Madrid: Alianza Editorial.
-Menor, J., Peraíta, H. y Elosúa, R. (2001). Trastornos de la memoria en la enfermedad de Alzheimer. Madrid: Trotta. -Schacter, D.L. (2003). Los siete pecados capitales de la memoria. Barcelona: Ariel. -Sebastián (1983). Lecturas de Psicología de la Memoria (pp. 23-56, 131-162, 181-195). Madrid: Alianza Editorial. |