DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ SOCIAL EN L'ÀMBIT DE LA SALUT MENTAL | Codi | 15051207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Cada tema s'iniciarà amb un marc conceptual per tal de dimensionar l'àrea a treballar desde una visió teòrica i pràctica |
Presentacions / exposicions | Els alumnes tindran l'oportunitat d'assistir a presentacions de professionals de la xarxa de salut mental sobre experiències innovadores i relevants en la nostra tasca com a TS. |
Sessió Magistral | Es presentarà als alumnes el contingut de l'assignatura de manera dinàmica i participativa |
Resolució de problemes, exercicis | Es treballarà de manera activa on la participació de l'alumne/a no es concreti en escoltar i prendre apunts sinó, amb exercicis que li permetin aprofundir en el tema de manera més fàcil i real. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | S'utilitzaren diferents tècniques grupals per movilitzar als alumnes i entre elles, l'organització en petitis grups on posicionar-se sobre un tema concret |
Treballs | Durant el curs de l'assignatura els alumnes tindran que realitzar un parell de treballs sobre un llibre i una pel.lícula relacionats amb temes de SM que seran avaluats mitjançant la resposta al guió facilitat prèviament a l'alumne i que valdran com a màxim 1 punt cada treball |
Fòrums de discussió | Per tal d'apropar al marc conceptual de cada tema i treballar els estereotips i idees preconcebudes, es treballarà mitjançant fòrums de discussió que prèviament l'alumne treballarà a casa intentant fer un anàlisis crític i objectiu |