Codi |
|
A1 |
Analitzar la dimensió econòmica del turisme |
A2 |
Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió, espacial, social, cultural, jurídica, política, laboral i econòmica |
A5 |
Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions |
A6 |
Tenir una marcada orientació de servei al client |
A11 |
Definir objectius, estratègies i polítiques comercials |
A13 |
Manejar tècniques de comunicació |
A24 |
Utilitzar i analitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (*TIC) en els distints àmbits del sector turístic |
B1 |
Capacitat d'anàlisi i síntesi |
B2 |
Capacitat d'organització i planificació |
B6 |
Capacitat de gestió de la informació |
B7 |
Resolució de problemes |
B8 |
Presa de decisions |
B9 |
Treball en equip |
B14 |
Raonament crític |
B18 |
Creativitat |
B26 |
Capacitat de comunicar-se de manera efectiva amb no experts en el tema |
B28 |
Capacitat de treball individual |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llengua pròpia |