Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introducció als processos de producció i venda que existeixen en una agència de viatges.
Sessió Magistral El desenvolupament de les classes seran magistrals a l'impartí conceptes bàsics, teòrics i pràctics.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Dins l'aula ordinararia es podran desenvolupar diversos problemes i exercicis pràctics al llarg del quadrimestre.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Utilització de INTERNET, tractament de textos i full de calcul per resoldre exercicis de: franquicies a les agències de viatges, l'IVA a les agències de viatges, l'IMSERSO, ratios gestió demanda, marge brut de benefici, l’agència digital.
Treballs Amb caràcter obligatori els alumnes han de realitzar un treball que s’indicarà a l’inici de les classes. S’ha de presentar, mecanografiat o processat per ordinador, en el moment del seu lliurament. El seu contingut es valorarà fins un màxim d’1.5 punts, a computar en l’examen corresponent.

Es demana l’informe corresponent sobre:
1.- Quin anàlisi consideres necessari realitzar per iniciar la gestió de l’agència de viatges?
2.- Quin pla d’acció podries desenvolupar per dinamitzar aquesta agència de viatges?
3.- Pla de serveis i productes que seria convenient ofertar?
4.- Quins punts claus consideres imprescindible per implantar una gestió de qualitat i aspirar a l’obtenció d’una certificació a curt termini?
Resolució de problemes, exercicis La resolució de problemes i exercicis amb l'utilització de INTERNET, tractament de textos i full de calcul per resoldre exercicis de franquicies a les agències de viatges, l'IVA a les agències de viatges, l'IMSERSO, ratios gestió demanda, marge brut de benefici, l’agència digital.