DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ I DE LA INFORMACIÓ | Codi | 21011205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, , , |
Bibliografia bàsica Altés, C. (1995). Marketing y Turismo. Síntesis, Madrid. Diez de Castro, E. & Martin Armario, E. & Snachez Franco, M. (2002) Comunicaciones de marketing. Pirámide. Madrid Valdés Peláez, L., y Ruiz Vega, A. V. (coords.)(2002). Turismo y promoción de destinos turísticos: implicaciones empresariales. Gijón. Universidad de Oviedo. Bibliografia complementària
Tellis, G. & Redondo, I.(2002) Estrategias de publicidad y promoción. Pearson Educación. Madrid Thomas, J. & Lane, R. (2001) Publicidad. Prentice Hall. Mexico Arens, W. (2002) Contemporary Advertising. McGrawhill Irwin. Boston Ortega, Enrique, (1997).La Comunicación Publicitaria. Pirámide. Roca, M. (2000) Yo soy aquel negrito: Los anuncios que marcaron nuestra vida. Martínez roca. Barcelona. Bassat, l. (2000) El libro rojo de las marcas: como construir marcas de éxito. Espasa. Barcelona. Diez Medrano, J.(1999). La publicitat boca a boca. ¿Una mordedura sin antídoto? Grupo. Madrid Sabaté, Joan, (1997). La Publicitat. Enciclopèdia Catalana. Toscani, o. (1996). Adiós a la Publicidad. Omega. Barcelona. VVAA (2003). Marketing en sectores específicos. Pirámide. Madrid Lumsdon, L. (1997). Tourism Marketing. International Thomson Business Press. Middleton, V.T.C.(1994). Marketing in Travel and Tourism. Butterworth Heinemann. Oxford |
|
Complementària | |