BIBLIOGRAFIA
(1) - Canals M.A. (1989), Per una didàctica de la matemàtica a l'Escola. Parvulari. Ed Eumo. Vic.
- Canals M. A (2000), Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys. Col.lecció Temes d'Infància, núm 35. A.M. Rosa Sensat. Barcelona.
- Equip de l'Escola Bressol Nenes i Nens (1996) La lògica matemàtica a l'escola bressol. Col.lecció Temes d'Infància, núm 26. A.M. Rosa Sensat, 53 p. Barcelona.
(1) - Alsina, C i d'altres (1995), Ensenyar matemàtiques. Ed Graó. Barcelona
- Boule F. (1985), Manipular, organizar i representar. Ed Narcea. Madrid.
- Vallès J. (1992) Didàctica de la matemàtica al Cicle Inicial. Dossiers Rosa Sensat.
- Grup Almosta (1988) Més de 7 materials per a l'aprenentatge de la Matemàtica. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona
(1) - Generalitat de Catalunya (1992) Currículum. Educació Infantil.
(1) - Generalitat de Catalunya. (1992) Currículum . Educació Primària.
(1) - Kamii C (1984), El Número en la educación Preescolar. Ed. Aprendizaje Visor.
(1) - Fernández, Quer, Securum (1995) Racó a Racó. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Baroody A.J. (1988) El pensamiento matemático de los niños. Ed Aprendizaje Visor
(1) - Dickson, Brown, Gibson. (1991) El aprendizaje de las matemáticas.Labor. Barcelona.
(1) - Mira, M. R. (1987), Com fer viure la matemàtica a l'escola. Ed. Ceac. Barcelona.
- Dienes Z.P. (1979), Los primeros pasos en matemática. Vol. 1, 2 i 3. Ed Teide
- Bassedas, E. i d'altres (1991) Juguem, Comptem. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- De Orellana-Pizarro,L.J.(1982), El material del desenvolupament sensorial. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Bassedas E i d’altres (1998) Aprendre i ensenyar a l’educació infantil. Ed. Graó. Barcelona.
- Gallego C (2000), Repensar l’aprenentatge de les matemàtiques. Ed Govern de les Illes Balears.
- Saá, M. D. (2002), Las matemáticas de los cuentos y las canciones. Ed. EOS. Madrid.
- Grup Xucurruc (2001) La matemàtica en la vida de les classes d’educació infantil. Ed. Ajuntament de Reus.
- Bonals, J. (1997) Avaluar l’aprenentatge de 3 a 7 anys. Ed. CIMS. Barcelona.
- Alsina, C. (2000) Estimar les matemàtiques. Ed. Columna. Barcelona.
(1)- Lahora, C. (2000) Actividades matemáticas con niñas y niños de 0 a 6 años. Ed. Narcea. Madrid.
(1)- Autors diversos (2002) Curs per a l’actualització de l’ensenyament / aprenentatge de les matemàtiques. Material de formació en llibre i CD. Departament d’Ensenyament. Barcelona.
- National Council of teacher of Mathematics (2004), Principios y estándares para la educación matemàtica. Sociedad Andaluza de Educación Matemática Thales. Granada.
(1)Llibres de consulta recomanats.
Webs:
http://www.xtec.es/
http://www.xtec.net/sgfp/llicenc/index.htm
http://www.xtec.es/~ccols/
http://www.nctm.org/standards/
BIBLIOGRAFIA
(1) - Canals M.A. (1989), Per una didàctica de la matemàtica a l'Escola. Parvulari. Ed Eumo. Vic.
- Canals M. A (2000), Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys. Col.lecció Temes d'Infància, núm 35. A.M. Rosa Sensat. Barcelona.
- Equip de l'Escola Bressol Nenes i Nens (1996) La lògica matemàtica a l'escola bressol. Col.lecció Temes d'Infància, núm 26. A.M. Rosa Sensat, 53 p. Barcelona.
(1) - Alsina, C i d'altres (1995), Ensenyar matemàtiques. Ed Graó. Barcelona
- Boule F. (1985), Manipular, organizar i representar. Ed Narcea. Madrid.
- Vallès J. (1992) Didàctica de la matemàtica al Cicle Inicial. Dossiers Rosa Sensat.
- Grup Almosta (1988) Més de 7 materials per a l'aprenentatge de la Matemàtica. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona
(1) - Generalitat de Catalunya (1992) Currículum. Educació Infantil.
(1) - Generalitat de Catalunya. (1992) Currículum . Educació Primària.
(1) - Kamii C (1984), El Número en la educación Preescolar. Ed. Aprendizaje Visor.
(1) - Fernández, Quer, Securum (1995) Racó a Racó. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Baroody A.J. (1988) El pensamiento matemático de los niños. Ed Aprendizaje Visor
(1) - Dickson, Brown, Gibson. (1991) El aprendizaje de las matemáticas.Labor. Barcelona.
(1) - Mira, M. R. (1987), Com fer viure la matemàtica a l'escola. Ed. Ceac. Barcelona.
- Dienes Z.P. (1979), Los primeros pasos en matemática. Vol. 1, 2 i 3. Ed Teide
- Bassedas, E. i d'altres (1991) Juguem, Comptem. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- De Orellana-Pizarro,L.J.(1982), El material del desenvolupament sensorial. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Bassedas E i d’altres (1998) Aprendre i ensenyar a l’educació infantil. Ed. Graó. Barcelona.
- Gallego C (2000), Repensar l’aprenentatge de les matemàtiques. Ed Govern de les Illes Balears.
- Saá, M. D. (2002), Las matemáticas de los cuentos y las canciones. Ed. EOS. Madrid.
- Grup Xucurruc (2001) La matemàtica en la vida de les classes d’educació infantil. Ed. Ajuntament de Reus.
- Bonals, J. (1997) Avaluar l’aprenentatge de 3 a 7 anys. Ed. CIMS. Barcelona.
- Alsina, C. (2000) Estimar les matemàtiques. Ed. Columna. Barcelona.
(1)- Lahora, C. (2000) Actividades matemáticas con niñas y niños de 0 a 6 años. Ed. Narcea. Madrid.
(1)- Autors diversos (2002) Curs per a l’actualització de l’ensenyament / aprenentatge de les matemàtiques. Material de formació en llibre i CD. Departament d’Ensenyament. Barcelona.
- National Council of teacher of Mathematics (2004), Principios y estándares para la educación matemàtica. Sociedad Andaluza de Educación Matemática Thales. Granada.
(1)Llibres de consulta recomanats.
Webs:
http://www.xtec.es/
http://www.xtec.net/sgfp/llicenc/index.htm
http://www.xtec.es/~ccols/
http://www.nctm.org/standards/
BIBLIOGRAFIA
(1) - Canals M.A. (1989), Per una didàctica de la matemàtica a l'Escola. Parvulari. Ed Eumo. Vic.
- Canals M. A (2000), Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys. Col.lecció Temes d'Infància, núm 35. A.M. Rosa Sensat. Barcelona.
- Equip de l'Escola Bressol Nenes i Nens (1996) La lògica matemàtica a l'escola bressol. Col.lecció Temes d'Infància, núm 26. A.M. Rosa Sensat, 53 p. Barcelona.
(1) - Alsina, C i d'altres (1995), Ensenyar matemàtiques. Ed Graó. Barcelona
- Boule F. (1985), Manipular, organizar i representar. Ed Narcea. Madrid.
- Vallès J. (1992) Didàctica de la matemàtica al Cicle Inicial. Dossiers Rosa Sensat.
- Grup Almosta (1988) Més de 7 materials per a l'aprenentatge de la Matemàtica. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona
(1) - Generalitat de Catalunya (1992) Currículum. Educació Infantil.
(1) - Generalitat de Catalunya. (1992) Currículum . Educació Primària.
(1) - Kamii C (1984), El Número en la educación Preescolar. Ed. Aprendizaje Visor.
(1) - Fernández, Quer, Securum (1995) Racó a Racó. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Baroody A.J. (1988) El pensamiento matemático de los niños. Ed Aprendizaje Visor
(1) - Dickson, Brown, Gibson. (1991) El aprendizaje de las matemáticas.Labor. Barcelona.
(1) - Mira, M. R. (1987), Com fer viure la matemàtica a l'escola. Ed. Ceac. Barcelona.
- Dienes Z.P. (1979), Los primeros pasos en matemática. Vol. 1, 2 i 3. Ed Teide
- Bassedas, E. i d'altres (1991) Juguem, Comptem. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- De Orellana-Pizarro,L.J.(1982), El material del desenvolupament sensorial. Dossiers Rosa Sensat. Barcelona.
- Bassedas E i d’altres (1998) Aprendre i ensenyar a l’educació infantil. Ed. Graó. Barcelona.
- Gallego C (2000), Repensar l’aprenentatge de les matemàtiques. Ed Govern de les Illes Balears.
- Saá, M. D. (2002), Las matemáticas de los cuentos y las canciones. Ed. EOS. Madrid.
- Grup Xucurruc (2001) La matemàtica en la vida de les classes d’educació infantil. Ed. Ajuntament de Reus.
- Bonals, J. (1997) Avaluar l’aprenentatge de 3 a 7 anys. Ed. CIMS. Barcelona.
- Alsina, C. (2000) Estimar les matemàtiques. Ed. Columna. Barcelona.
(1)- Lahora, C. (2000) Actividades matemáticas con niñas y niños de 0 a 6 años. Ed. Narcea. Madrid.
(1)- Autors diversos (2002) Curs per a l’actualització de l’ensenyament / aprenentatge de les matemàtiques. Material de formació en llibre i CD. Departament d’Ensenyament. Barcelona.
- National Council of teacher of Mathematics (2004), Principios y estándares para la educación matemàtica. Sociedad Andaluza de Educación Matemática Thales. Granada.
(1)Llibres de consulta recomanats.
Webs:
http://www.xtec.es/
http://www.xtec.net/sgfp/llicenc/index.htm
http://www.xtec.es/~ccols/
http://www.nctm.org/standards/
|