Formació de Professionals de la Formació (2007) |
Assignatures |
AVALUACIÓ PER LA MILLORA DE LA FORMACIÓ II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | AVALUACIÓ PER LA MILLORA DE LA FORMACIÓ II | Codi | 115012202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
7 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del mòdul. Coneixements previs:Mòdul B (crèdits fonamentals) 1. Models d'avaluació de la qualitat. 2. Avaluació institucional externa i interna. 3. Bases de l'auditoria, l'acreditación i la certificació en la formació. |
Sessió Magistral | Tot el plantejament metodològic gira al voltant del grup com a eix de reflexió i treball pràctic, compaginant exposicions de les diferents temàtiques amb activitats pràctiques portades a terme a l'aula. El mòdul es desenvoluparà combinant classes presencials (exposicions, discussions, anàlisis de dades, ...) amb el treball autònom per a profunditzar en els aspectes abordats a classe. |
Presentacions / exposicions | - Domini de conceptes i perspectives en debat en el camp de l'avaluació per a la millora de formació. Aquest aspectes s'avaluarà de manera continuada durant el mòdul (seguiment de les activitats propostes) i mitjançant la presentació (individual) de la recensió d'una lectura sobre el tema. |
Presentacions / exposicions | - Aplicació dels aspectes teòrics treballats en el mòdul en el disseny d'un instrument d'avaluació (treball en grup de 2 ó 3 persones), que ha d'incloure, com a mínim, els següents aspectes: o Fonamentació teòrica o Contextualització o Construcció de l'instrument o Conclusions |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Activitats pr'actiques portades a termen a l'aula i participació, activa i argumentada, dels estudiants. |