2009_10
Guía docente 
Facultat de Lletres
A A 
castellano 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Asignaturas
  TEORÍAS DE LA COMUNICACIÓN
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A2 Conèixer i comprendre la presència de la comunicació i la informació en el sistema social
Interpretar les formes bàsiques d’impacte dels mitjans de comunicació sobre els seus públics
Conèixer la investigació comunicativa actual i les seves principals teories, escoles, mètodes i resultats
Analitzar els elements més rellevants de la comunicació que intervenen a l’activitat dels professionals del sector
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació