2009_10
Guía docente 
Facultat de Lletres
A A 
castellano 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Asignaturas
  TEORÍAS DE LA COMUNICACIÓN
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria
A2
Participació de l'estudiant en les activitats que es proposen a l'aula en forma de debat o resolució de problemes. 10%
Pruebas prácticas
A2
Es plantejaran 2 treballs pràctics, un de caràcter individual i l'altre en grup per relacionar els conceptes apresos amb la seva plasmació professional. 50% (25+25)
Pruebas de desarrollo
A2
Es programaran dues proves de desenvolupament que l'estudiant haurà d'elaborar, de forma autònoma, i sota la supervisió de la professora. 40% (20+20)
Otros  

Els i les estudiants que segueixin i superin l'avaluació continuada, havent aprovat totes les proves programades, finalitzaran la seva avaluació en primera convocatòria. Aquells i aquelles estudiants que no superin les diferents proves hauran de presentar-se a l'examen final de segona convocatòria.

 
Otros comentarios y segunda convocatoria