Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11244101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES ELLIS, R (1997) Understanding Second Language Acquisition. OUP ELLIS, R (2001) The Study of Second Language Acquisition. OUP GASS, S & SELINKER, L (2001) Second Language Acquisition: An ISBN: 0-8058-3527 HALLIWELL, S (1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN LEWIS, G (2009) Bringing technology into the classroom OUP LIGHTBOWN, Patsy M & SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP RICHARDS, J & RODGERS,T (1984) Approaches and methods in language teaching. OUP SCRIVENER, J (2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers. STERN, H.H. (1983) Fundamental concepts of language teaching. OUP Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès). 2009
DOCUMENTS · Content and Language Integrated Learning (CLIL) at School in Europe Eurydice. The information network on education in Europe · Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.Strasbourg: Council of Europe, 2001. · L’acord del consell de ministres del 31 de juliol de 2009pel qual es formalitzen elscriteris per a l’aplicació del programa 2.0. (Educat 1x1) |
|
Complementària | |