Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11244101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
REFERÈNCIESBIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES ALVAREZ, C. (2017). Les lleis naturals del nen. Barcelona. Ed. Arpa. ARNAU, J. (1998 ). Els Programes d'immersió: una perspectiva europea . Barcelona: Publicacions de la Universitat de Barcelona. BARRACHINA, A. / MUÑOZ, Ll. / MARRÓN, E. (2010 ). Psicologia del llenguatge (2a ed.). Barcelona: UOC. BRONCKART,J-P. (2007 ). Desarrollo del lenguaje y didáctica de las lenguas . Madrid, Buenos Aires. CAMPS, A. / MILIAN, M. / BIGAS, M / CAMPS, M. (2010). L'ensenyament de l'ortografia . Graó. CASSANY,D (2010)Ensenyar llengua. GRAÓ Departamentd’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès).2009 Direcció generald’ordenació i innovació educativa (2003). L’ús del llenguatge a l’escola.Propostes d’intervenció per a l’alumnat amb dificultats de comunicació illenguatge. Departament d’Ensenyament. Generalitat de Catalunya DDAA. Dossiers deRosa Sensat sobre l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Rossa Sensat ELLIS, R (1997)Understanding Second Language Acquisition. OUP ELLIS, R (2001)The Study of Second Language Acquisition. OUP FERRER, I. (2012). L'artesania de la comunicació. Graó. Barcelona HALLIWELL, S(1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN LEWIS, G (2009)Bringing technology into the classroom OUP LIGHTBOWN, Patsy M& SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP MANOLSON, A.(1992) Hablando...nos entendemos losdos. Centro Hanen. MANOLSON, A.(1985) You and your baby:building communication. The HanenCentre. MENDOZA,A (2003)Didàctica de la lengua y la literatura para primaria.PRENICE HALL PEREÑA, M. (coord.) (2018). Enseñar y aprender lenguas en un modelo educativo plurilingüe (1a). Barcelona : Horsori. SÁNCHEZ MIGUEL, E. (2010). La lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer . SÁNCHEZ CANO, M. (1999) Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i el llenguatge SÁNCHEZ-CANO, M. (2009). La conversa en petits grups a l'aula. Graó, Barcelona. a l’escola. Lleida. Pagès editors. SCRIVENER, J(2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers. Suports (1999) Tema monogràfic: El desenvolupament del llenguatge i l’enfocament de la intervenció naturalista. Vol. 3, núm.1.EUMO. Vic. TEBEROSKY,A (2001)Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure. VICENS VIVES |
|
Complementària | |