2010_11
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Fisioteràpia (2010)
 Assignatures
  FONAMENTS DE FISIOTERÀPIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de discussió
A13
B1
C1
C2
Es valorarà que l'alumne sigui capaç de relacionar la història de la Fisioteràpia amb la realitat actual. Denota, amb la redacció, que ha llegit reflexivament les aportacions dels companys, així com que ha llegit la informació facilitada en anglés 20 %
Pràctiques a través de TIC
A13
B2
B4
C1
C2
C4
C5
Pràctica 1.
1- Elaborar correctament una entrada en un glossari del moodle sobre un autor. Relacionar aquest autor amb la seva epoca i el seu àmbit geogràfic. Sap citar autors i autores rellevants en la fisioteràpia, sense discriminació per raons de gènere.

2. Definir un terme del llenguatge d'especialitat.

Resol les pràctiques buscant informació i utilitzant-la en la resolució del problema. Les presenta en el temps previst i seguint les indicacions formals del professor. Utilitza el moodle.
Localitza informació, la selecciona i la cita correctament. Dins un text científic les idees s’expressen amb claredat, les frases estan ben puntuades i ben relacionades semànticament i sintàcticament. No hi ha errors ortotipogràfics.




30%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A16
A27
B1
B2
B4
B5
C6
Raona correctament en els casos clínics plantejats i hi utilitza el mètode d'atenció en Fisioteràpìa. Col·labora, dins del treball en grup, per tal de construir coneixement compartit. Participa en el diàleg escoltant les aportacions dels companys, compartint perspectives i buscant que s'arribi a acords. Resol els problemes plantejats a classe seguint un mètode, identificant les pròpies necessitats d'informació, sabent on trobar-la i utilitzant-la en la resolució del problema. Presenta resultats d'alló que s'espera en el temps previst i mostra reflexió sobre el seu procés d'aprenentatge.Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en el treball de grup
Localitza informació, la selecciona i la cita correctament. Identifica les seves propies necessitats d'aprenentatge a partir d'un problema i lliura els treballs en la data acordada.




40%
Presentacions / exposicions
A13
B6
Es capaç de fer una exposició oral ben estructurada, amb els mitjans audiovisuals adequats i de contestar a les preguntes que se li formulen, així com d'intervenir en les exposicions orals dels companys i fer preguntes pertinents i ben formulades
10%
Proves pràctiques
A13
A16
A27
B1
Resolució d'activitats similars a les plantejades durant el curs. Per l'estudiant que les hagi superat aquestes representaran només una prova de validació; pels que no, representarà el 50% de la nota 50%
Proves de desenvolupament
A13
A16
A27
B1
Desenvolupament dels temes treballats durant el curs. Per l'estudiant que hagi superat l'avaluació continuada representarà només una prova de validació; pels que no, representarà el 50% de la nota 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria