Pràctiques a través de TIC |
|
Pràctica 1.
1- Elaborar correctament una entrada en un glossari del moodle sobre un autor. Relacionar aquest autor amb la seva epoca i el seu àmbit geogràfic. Sap citar autors i autores rellevants en la fisioteràpia, sense discriminació per raons de gènere.
2. Definir un terme del llenguatge d'especialitat.
Resol les pràctiques buscant informació i utilitzant-la en la resolució del problema. Les presenta en el temps previst i seguint les indicacions formals del professor. Utilitza el moodle.
Localitza informació, la selecciona i la cita correctament. Dins un text científic les idees s’expressen amb claredat, les frases estan ben puntuades i ben relacionades semànticament i sintàcticament. No hi ha errors ortotipogràfics.
|
30% |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Raona correctament en els casos clínics plantejats i hi utilitza el mètode d'atenció en Fisioteràpìa. Col·labora, dins del treball en grup, per tal de construir coneixement compartit. Participa en el diàleg escoltant les aportacions dels companys, compartint perspectives i buscant que s'arribi a acords. Resol els problemes plantejats a classe seguint un mètode, identificant les pròpies necessitats d'informació, sabent on trobar-la i utilitzant-la en la resolució del problema. Presenta resultats d'alló que s'espera en el temps previst i mostra reflexió sobre el seu procés d'aprenentatge.Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en el treball de grup
Localitza informació, la selecciona i la cita correctament. Identifica les seves propies necessitats d'aprenentatge a partir d'un problema i lliura els treballs en la data acordada.
|
40% |
Presentacions / exposicions |
|
Es capaç de fer una exposició oral ben estructurada, amb els mitjans audiovisuals adequats i de contestar a les preguntes que se li formulen, així com d'intervenir en les exposicions orals dels companys i fer preguntes pertinents i ben formulades
|
10% |
Proves de desenvolupament |
|
Desenvolupament dels temes treballats durant el curs. Per l'estudiant que hagi superat l'avaluació continuada representarà només una prova de validació; pels que no, representarà el 50% de la nota |
50% |