Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
FONAMENTS DE FISIOTERÀPIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FONAMENTS DE FISIOTERÀPIA | Codi | 14214112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Fòrums de debat |
|
Comparar l'evolució del terme de fisioteràpia. Es valorarà que l'alumne sigui capaç de sintetitzar i esquematitzar la història de la Fisioteràpia amb la realitat actual, amb la informació facilitada. Realitzar un tríptic, díptic o pòster, per una Campanya de Comunicació per la salut, segons els Beneficis de la Fisioteràpia en els estils de Vida Saludables de la població, buscant informació i utilitzant-la en la resolució del problema. Les presenta en el temps previst i seguint les indicacions formals del professor. Utilitza el moodle. |
25 % | ||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Resol les pràctiques dels continguts del 1er quadrimestre, mitjançant un examen parcial. Utilitza el moodle. |
75% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Raona correctament els estudis publicats i saber escollir els articles mes adients per desenvolupar l'article científic. Col·labora, dins del treball en grup, per tal de construir coneixement compartit. Participa en el diàleg escoltant les aportacions dels companys, compartint perspectives i buscant que s'arribi a acords. Resol els problemes plantejats a classe seguint un mètode, identificant les pròpies necessitats d'informació, sabent on trobar-la i utilitzant-la en la resolució del problema. Presenta resultats d'alló que s'espera en el temps previst i mostra reflexió sobre el seu procés d'aprenentatge.Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en el treball de grup Localitza informació, la selecciona i la cita correctament. Identifica les seves propies necessitats d'aprenentatge a partir d'un problema i lliura els treballs en la data acordada. |
75% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Es capaç de fer una exposició oral ben estructurada, amb els mitjans audiovisuals adequats i de contestar a les preguntes que se li formulen, així com d'intervenir en les exposicions orals dels companys i fer preguntes pertinents i ben formulades |
25% | ||||
Proves pràctiques |
|
Resolució d'activitats similars a les plantejades durant el curs. Per l'estudiant que les hagi superat aquestes representaran només una prova de validació; pels que no, representarà el 50% de la nota | 0 % | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Desenvolupament dels temes treballats durant el curs. Per l'estudiant que hagi superat l'avaluació continuada representarà només una prova de validació; pels que no, representarà el 50% de la nota | 0% | ||||
Altres | Es una assignatura anual, i s'avalua el 1er quadrimestre amb un 100% i el 2on quadrimestre un altre 100%, la suma de les dues i la mitja es la nota global d'aquesta assignatura. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es una assignatura anual, i s'avalua el 1er quadrimestre amb un 100% i el 2on quadrimestre un altre 100%, la suma de les dues i la mitja es la nota global d'aquesta assignatura. Cal superar els dos quadrimestres per separat. La segona convocatòria constarà d'un examen pel moodle tipus test, la presentació d'un treball en format article al moodle i l'exposició oral del treball amb els mitjans audiovisuals adequats i contestar a les preguntes que se li formulen. |