Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
FONAMENTS D'ENGINYERIA DE PROCESSOS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | FONAMENTS D'ENGINYERIA DE PROCESSOS | Codi | 20214116 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | ||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Obligatòria | Primer | Anual |
||||||||||||||||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Mecànica Enginyeria Química |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | sergio.castillon@urv.cat francesc.medina@urv.cat ricard.garcia@urv.cat jaume.giralt@urv.cat jordi.grifoll@urv.cat magdalena.constanti@urv.cat joan.herrero@urv.cat anton.vernet@urv.cat afabrega@urv.cat youssef.stiriba@urv.cat allan.mackie@urv.cat marta.giamberini@urv.cat 0 hansjorg.witt@urv.cat tania.gumi@urv.cat carles.torras@urv.cat carlos.barbera@urv.cat sarathiraja.ramakrishnan@urv.cat cinta.panisello@urv.cat marta.sales@urv.cat asta.sakalyte@urv.cat eskinderdemisse.gemechu@urv.cat vijayalakshmi.gunasekaran@urv.ca |
||||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://moodle.urv.net/moodle/course/view.php?id=24578 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | Els objectius generals de l’assignatura són els d’establir una visió general del que és l’Enginyeria Química i els processos de fabricació de productes químics, per que serveixen i quins són els seus components principals i les interconnexions entre aquestes. Es plantejaran les bases de la formulació dels balanços de matèria i energia i s’estableixen les relacions entre les equacions plantejades i les derivades de les propietats físico-químiques i termodinàmiques dels compostos que intervenen. D’altra banda es fomentarà el treball en equip i el mètode cooperatiu d’autoaprenentatge així com es facilitarà la planificació, distribució i realització de tasques per tal de donar resposta a un problema obert en un temps determinat i la presentació de resultats en forma escrita i la defensa publica de la feina realitzada. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |