Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ | Codi | 11214108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||
Sessió Magistral |
|
Exposició dels continguts de l'assignatura. | ||||||||||||
Debats |
|
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. | ||||||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). | ||||||||||||
Fòrums de discussió |
|
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. | ||||||||||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. | ||||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. | ||||||||||||
Treballs |
|
Treballs realitzats per l'alumnat. | ||||||||||||
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. | ||||||||||||
Proves orals |
|
Proves que inclouen preguntes obertes i/o tancades sobre un tema o aspecte concret. L'alumne ha de respondre de manera directa i oral a la formulació de la pregunta. | ||||||||||||
Proves pràctiques |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | ||||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà contínua. Es tindran en compte les reflexions i produccions dels treballs per projectes, dels estudis de casos, dels role-playings, i la recerca autònoma d'informació per al desenvolupament de les exposicions i debats. Seran valorats positivament la participació en els seminaris, debats, forums, etc. Les tècniques d'avaluació que s'utilitzaran seran: Tècniques d'observació directa (registros anecdòticsarratius, llistes de control, escales de qualificació/estimació), anàlisi de realitzacions (anàlisi de tasques, portafolis, escales de valoració, taules de criteris), tècniques d'informació directa (qüestionaris, diaris, inventaris, entrevistes), proves (proves d'execució o aplicació, proves orals, proves escrites). |