Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposicio oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (si es el cas, previa presentacio escrita). Es tindra en compte la motivacio, la capacitat per resoldre els dubtes plantejats aixi com l'avaluacio entre iguals i la col.laboracio en les sessions. | 20% | ||||
Sessió Magistral |
|
Examens sobre els continguts de l'assignatura. | 40% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es tindra en compte la capacitat de resolucio de problemes plantejats, aixi com l'analisis, la justificacio i el plantejament. | 10% | ||||
Treballs |
|
S'avaluara la sintesi i la reflexio dels continguts treballats al llarg de l'assignatura aixi com la qualitat de la informacio, la innovacio, l'esperit critic i practic. | 10% | ||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Exercicis practics a traves de les TIC aplicant de forma practica un contingut teoric potecialment realitzable a l'aula. | 10% | ||||
Altres | Es valorara la motivacio, participacio i evolucio de l'alumne. |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||