Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
1. TREBALL ÚNIC DE RECURSOS. Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (si es el cas, previa presentació escrita). Es tindrà en compte la motivació, la capacitat per resoldre els dubtes plantejats així com l'avaluació entre iguals i la col.laboració en les sessions. | 5% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
2. UNA PRÀCTICA DE CADA TEMA. Es tindrà en compte la capacitat de resolució de problemes plantejats, així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament de les diferents activitats, tant pròpies com dels companys. L'exercici tindrà el valor de prova escrita de l'assignatura, juntament amb les proves de desenvolupament. | 20% | ||||
Treballs |
|
1. TREBALL ÚNIC DE RECURSOS. Treball escrit i elaborat en grup, sobre els continguts de l'assignatura. | 45% | ||||
Pràctiques a través de TIC |
|
2. UNA PRÀCTICA DE CADA TEMA. Disseny d’una activitat de comprensió /expressió oral emprant eines 2.0 | 5% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
3. UN TEST DE CADA TEMA. Modelatge metacognitiu • Interrogació metacognitiva • Treball en grup • Ensenyament recíproc • Anàlisi i discussió metacognitiva |
25% | ||||
Altres | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Convocatòries d'exàmens: - L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera. En aquesta es podran recuperar totes i cadascunes de les parts suspeses de les activitats d'avaluació. Avaluació: - S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV. - Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs, si ho manifesta. - Per poder aprovar l'assignatura, s'ha d'haver obtingut, com a mínim, un 5 en cadascuna de les parts que componen l'avaluació de l'assignatura. Presentació de treballs: - Tot treball presentat més allà de la data límit marcada tindrà una penalització del 25%. - No s'acceptaran treballs passat 15 dies de la data límit de presentació fixada a l'espai Moodle de l'assignatura. |