Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS EMOCIONALS I DE RELACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS EMOCIONALS I DE RELACIÓ | Codi | 11264215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats d'activació de coneixements previs dels mòduls de continguts. |
Sessió Magistral | Explicació dels continguts dels mòduls amb suport de material digital. |
Debats | Grups de discussió sobre àmbits de la matèria. |
Resolució de problemes, exercicis | Resolució d'activitats pràctiques relacionades amb els continguts de cada mòdul. |
Presentacions / exposicions | Els equips de treball exposaran les activitats plantejades en cada mòdul. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Proposta de treball per fer les dinàmiques de grup |
Avantprojecte | Dossier d'una proposta per abordar les competències emocionals a l'aula ordinària |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge | Carpeta d'aprenentatge personalitzada, ordenada i justificada. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Estudi i resolució de casos relacionats amb el contingut dels mòduls. |