Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18214009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | |||||||
Sessió Magistral |
|
34 | 35 | 69 | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
5 | 10 | 15 | |||||||
Seminaris |
|
16 | 16 | 32 | |||||||
Treballs |
|
16 | 12 | 28 | |||||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | |||||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 | 0 | 1 | |||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |