Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18214009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | ||||||||
Sessió Magistral |
|
35 | 34 | 69 | ||||||||
Seminaris |
|
14 | 25 | 39 | ||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
10 | 25 | 35 | ||||||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | ||||||||
Proves objectives de tipus test |
|
1 | 0 | 1 | ||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |