2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Estudis previs
A2
B1
B4
C3
S'avaluarà el treball que els alumnes faran de les lectures i l'aprofitament de les sessions pràctiques.
El 10% d'aquesta qualificació vindrà de la resolució d'exercicis i qüestions durant les sessions pràctiques.
L'altre 20% procedirà del rendiment dels estudiants en proves escrites tipus test,
30%
Pràctiques a laboratoris
A1
A5
C2
Es tindrà en compte l'assistència dels alumnes a l'experiment que es realitzarà al laboratori sobre algun tema d'interès en la recerca en l'àmbit de la psicologia de l'aprenentatge. Suma de 0.25 a la nota final
Proves objectives de tipus test
A1
A2
A10
S'avaluaran els coneixements teòrics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques.


70%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria