Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Estudis previs |
|
S'avaluarà el treball que els alumnes faran de les lectures i l'aprofitament de les sessions pràctiques. El 10% d'aquesta qualificació vindrà de la resolució d'exercicis i qüestions durant les sessions pràctiques. L'altre 20% procedirà del rendiment dels estudiants en proves escrites tipus test, |
30% | |||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Es tindrà en compte l'assistència dels alumnes a l'experiment que es realitzarà al laboratori sobre algun tema d'interès en la recerca en l'àmbit de la psicologia de l'aprenentatge. | Suma de 0.25 a la nota final | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
S'avaluaran els coneixements teòrics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques. |
70% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||