Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Estudis previs |
|
S'avaluarà el treball que els alumnes faran de les lectures i l'aprofitament de les sessions pràctiques. El 10% d'aquesta qualificació vindrà de la resolució d'exercicis i qüestions durant les sessions pràctiques. L'altre 20% procedirà del rendiment dels estudiants en proves escrites tipus test, |
30% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
S'avaluaran els coneixements teòrics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques. |
70% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |