Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'alumne. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Seminaris | Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. |
Treballs | Treballs que realitza l'alumne. |
Atenció personalitzada |