Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura amb suport digital. |
Resolució de problemes, exercicis | Anàlisi i resolució de casos pràctics. Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autoregulació del procés d’aprenentatge. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret (prèvia presentació escrita). |
Atenció personalitzada | Els alumnes disposen d’hores d’atenció pel seguiment i supervisió del treball individual i en grup. És un temps per la retroalimentació sobre les tasques i produccions a partir dels indicadors d’avaluació. |