Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
FRANQUISME I TRANSICIÓ A LA DEMOCRÀCIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | FRANQUISME I TRANSICIÓ A LA DEMOCRÀCIA | Codi | 12204239 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Optativa | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat | |
A2 |
Avalua el procés de construcció del coneixement | |
A4 |
Avalua el procés de construcció del coneixement | |
A5 |
Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A6 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A7 |
Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A8 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A9 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Analitza els problemes i les seves causes des d’un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B5 |
Contribueix a l'establiment i l'aplicació dels procesos de treball de l'equip | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa |