Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ | Codi | 12224113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Proves mixtes |
|
A final de curs hi haurà un EXAMEN TEÒRIC relatiu als continguts generals de l'assignatura. L'examen podrà ser tant de desenvolupament temàtic com una prova objectiva amb preguntes tipus test i preguntes curtes. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes. S'ha d'aprovar amb un mínim de 5 per fer mitja amb les altres proves. |
30% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Hi han dos tipus de proves de desenvolupament: - les SÍNTESIS TEMÀTIQUES (ST) - la RECENSIÓ d'un llibre de màrqueting. SÍNTESIS TEMÀTIQUES. De cada tema exposat, i en grups de dues persones, els alumnes han de fer un document escrit que inclogui un esquema conceptual dels continguts de cada tema,un resum del seu conjunt i algun contingut addicional referenciat. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes i cal fer totes les ST de tots els temes exposats a classe. Per fer mitja amb la resta de proves de l'avaluació continuada cal presentar doncs totes les ST i que la mitja d'elles doni un mínim de 5. Si no es presenta 1 ST, la prova no queda superada i per tant no es pot fer mitja amb la resta de notes de l'avaluació continuada. RECENSIÓ. Del llibre que el professor escolleixi, amb continguts de màrqueting òbviament, els alumnes han de fer una recensió individualment. Un treball màxim de 3/4 pàgines. La recensió és obligatòria i cal superar-la amb un mínim de 5 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'avaluació continuada. |
SÍNTESIS TEMÀTIQUES 20% RECENSIÓ 10% |
||||
Proves pràctiques |
|
CASOS. El professor presentarà 3 o 4 temes específics / casos sobre els quals els alumnes hauran de buscar documentació complementària, ordenar-la, estudiar-la i presentar les seves conclusions en un document escrit de 3/4 pàgines màxim. Aquests treballs es fan en grup (2 persones). Les temàtiques poden ser casos específics i pràctics o temes teòrics de pur coneixement de màrqueting. Per poder fer mitja amb la resta de proves de l'avaluació continuada, cal presentar tots els treballs de tots els casos que es demanin a classe. Si no es presenta un treball, no es fa mitja ni amb els altres treballs de casos ni amb la resta de proves. Per superar la prova cal que la nota mijta de tots els treballs de casos sigui mínimament d'un 5 |
20% | ||||
Proves orals |
|
EXPOSICIÓ ORAL DEL CAS De tots els CASOS presentats, es farà una selecció dels grups que hagin de fer l'exposició oral a classe. La selecció del grup serà decissió del professor per tal que tots els grups exposin com a mínim un cop. No es diuen els noms dels grups fins el dia corresponent de l'exposició a classe. Aquesta prova és obligatòria per a tots els grups i per a tots els alumnes. En cas de no fer aquesta prova, no es farà mitja amb la resta de notes de l'avaluació continuada. |
10% | ||||
Altres | ASSISTÈNCIA. L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no aprovarà l'assignatura. |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assignatura de Tècniques de Màrqueting i comunicació només es cursa sota una avaluació continuada del global d'activitats que els alumnes desenvolupen durant el quadrimestre. En principi, doncs, no es planteja la possibilitat de cursar l'assigantura d'una altra manera que no sigui sota l'avaluació continuada.Si hi ha qualsevol alumne/a que no pugui cursar l'assignatura sota l'avaluació continuada ha de parlar amb el professor per comunicar-li la seva situació abans del 21 de setembre de 2012. És a dir, abans del 21 de setembre el professor ha de saber si hi han alumnes que es troben en aquesta situació. Per comunicar-li això al professor o bé es parla amb ell un dels dies de classe de les dues primeres setmanes del curs, o bé se li envia un e-mail. Un cop notificat això, el professor quedarà personalment amb els alumnes un altre dia per tal de certificar-ne les causes de cada cas i, aleshores, mirar de trobar si hi ha una solució alternativa. ES FONAMENTAL DONCS, EN AQUESTS CASOS, HAVER PARLAT AMB EL PROFESSOR -personalment o via e-mail- ABANS DEL 21 DE SETEMBRE DE 2012. Un cop passat aquest plaç del 21 de setembre de 2012, i si els alumnes afectats no s'han posat en contacte personal amb el professor (no via e-mail), no es podrà contemplar cap altre solució d'avaluació de l'assignatura que no sigui l'avaluació continuada. |