2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves mixtes
CT4
A final de curs hi haurà un EXAMEN TEÒRIC relatiu als continguts generals de l'assignatura. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes. S'ha d'aprovar amb un mínim de 5 per fer mitja amb les altres proves. 45%
Proves de desenvolupament
CT4
Proves pràctiques
CT4
A final de curs s'exposarà en grup el treball que es definirà a principi de curs.
Es tindrà que entregar tant el treball com la presentació
45%
Proves orals
CT4
La participació a classe i la coherència d'aquesta es valorarà positivament
Altres  

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria. També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios. La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria.
També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios.
La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).