2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A9
B5
Cada dues setmanes els alumnes realitzaran una pràctica en grup. En faran 10 en total, que posteriorment presentaran amb un Power Point a classe 25%
Presentacions / exposicions
A9
B5
Es faran presentacions de les pràctiques realitzades en grup cada 15 dies. En total es faran 10 exposicions durant tot el curs. 25%
Proves objectives de preguntes curtes
A9
C4
A finals dels dos quadrimestres es farà una prova escrita sobre els continguts teòrics 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aclariments:

-Es realitzaran 10 pràctiques. Per tant, cada pràctica valdrà el 5% de la nota final. D'aquest 5% un 2.5% correspondrà al contingut de la pràctica i el treball realitzat i el restant 2.5% correspondrà a la presentació oral a classe amb el seu corresponent Power Point.

-Les dues proves valen el 50% de la nota final. Així doncs, cadascuna val el 25%.

-Els alumnes que es presentin en segona convocatòria hauran de passar una prova final amb el contingut teòric de tot el curs i, a més, entregar les 10 pràctiques que s'han d'anar treballant al llarg de l'assignatura.