2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A9
CT4
Cada quadrimestre els alumnes realitzaran pràctiques en grup o individual que es lliuraran al professor. 40%
Presentacions / exposicions
A9
CT4
Es faran presentacions d'algunes pràctiques realitzades en grup. 10%
Proves objectives de tipus test
A9
Es faran entre 2 i 4 proves objectives de tipus test 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aclariments:

-La part de relacions públiques i la part de publicitat s'avaluaran per separat. Cada part representa el 50% de la nota final de l'assignatura.

-Les dues parts han d'aprovar-se obligatòriament de forma independent amb un 5,0 per poder aprovar l'assignatura.

-Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal que l'alumne realitzi les pràctiques i superi l'examen final amb la nota de 5,0.

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).