Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
LITERATURA I SOCIETAT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | LITERATURA I SOCIETAT | Codi | 12254009 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura Presentació de l’entorn virtual de formació Presentació del sistema de treball |
Estudis previs | Hi haurà un dossier de textos al Moodle. 1. Model de Pierre Bourdieu 2. Model d'Auerbach 3. Mites que es treballaran en l'assignatura L'alumnat s'haurà de familiaritzar amb la terminologia específica i els conceptes bàsics que es treballaran a l'assignatura |
Pràctiques a través de TIC | Les pràctiques consistiran en l'aplicació dels models teòrics a la comprensió i interpretació dels textos seleccionats (dossier) i a l'observació i valoració del funcionament de la literatura i l'art en l'entorn immediat de l'alumnat. Per tal d'aconseguir-ho, s'hauran de fer diverses activitats. Eines que s'utilitzaran: 1. Glossari 2. Qüestionari 3. Bloc de l'alumne/a 4. Fòrum/wiki 5. Tasques de comentari de text: penjar un fitxer 6. Exposició oral en format virtual (video) |
Treballs | Al llarg del curs s'haurà de fer un treball. El treball es presentarà per escrit a final de curs en format fitxer (extensió màxima 25 pàgs.) i el seu autor/autors n'exposaran les línies bàsiques personalment en format audiovisual (durada màxima: 15 minuts), que s'haurà d'adjuntar en el mateix termini. |
Atenció personalitzada | Per a les qüestions docents, la professora atendrà l'alumnat per e-mail a través del Moodle o al despatx, en horari de visita. Per a les qüestions tècniques relacionades amb el funcionament de les eines virtuals, l'alumnat tindrà el suport del servei tècnic del Moodle |