2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a través de TIC
A14
B5
C2
C3
Utilització de diferent programari d'investigació comercial. 10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B5
C3
Propostes de diferents problemes comercials i activitats 15%
Presentacions / exposicions
B5
C3
Presentació de resultats dels estudis duts a terme 5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A14
B5
C2
C3
Formulació Estudi de mercat
Realització Estudi Qualitatiu
Disseny Qüestionari
Realització Estudi Quantitatiu
5%
25%
10%
10%
Proves objectives de tipus test
A14
Prova tipus test tant del contingut teòric com pràctic de l'assignatura 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria: Avaluació continuada mitjançant la realització dels exercicis pràctics que es proposen i la prova tipus test. El tipus test és tasca obligatòria per fer mitjana amb la resta de tasques la nota mínima és un 4.

Segona Convocatòria: Examen teòric i pràctic. La part teòrica tipus test (40%) i la part pràctica (60%). Per fer mitjana s'han de superar les dues parts per separat.