2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a través de TIC
A14
CT2
CT4
Utilització de diferent programari d'investigació comercial. 10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
CT2
CT4
Propostes de diferents problemes comercials i activitats 15%
Presentacions / exposicions
CT2
CT4
Presentació de resultats dels estudis duts a terme 5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A14
CT2
CT4
Formulació Estudi de mercat
Realització Estudi Qualitatiu
Disseny Qüestionari
Realització Estudi Quantitatiu
50%
Altres  

Prova escrita

20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segons convocatòria consistirà en un examen teòrico pràctic

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).