Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DEL TREBALL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PSICOLOGIA DEL TREBALL | Codi | 11204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Sessió Magistral |
|
Asistència activa a les sessions teóriques | 5% | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Realització d'un projecte de treball en equip | 25% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Examen teòric dels temes 1, 3 i 6 | 50% | |||||
Proves pràctiques |
|
Resolució individual de casos practics, en els temes 2 i 4 | 20% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. La nul·la assitència a classe i a les activitats dels seminaris (teoria i seminari) implica la renúncia a l'avaluació continuada. L'alumne tindrà la possibilitat d'accedir a un examen final alternatiu que constarà de 40 preguntes tipus test d'alternativa múltiple i 2 preguntes de desenvolupament relacionades amb els seminaris. |