Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DEL TREBALL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | PSICOLOGIA DEL TREBALL | Codi | 11204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Sessió Magistral |
|
Asistència i participació activa a les sessions magistrals proposats a l'aula virtual. | 5% | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Resolució de problemes o reptes en equips de treball | 20% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
(Sessions Magistrals) Examen teòric pels temes 1, 2 i 3 | 50% | |||||
Proves pràctiques |
|
(Sesions de seminaris) Resolució individual d'exercicis pràctics, pels temes 4,5 i 6 Les sessions serán presencial i les activitats es realitzarán a l'aula virtual |
20% | |||||
Altres | Asistència i participació activa a les sessions de seminaris |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats que són avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. L'avaluació continuada constarà - Pels temes 1,2, i 3 d'una prova tipus test per a cada tema de 50 preguntes amb 4 opcions de resposta on NOMES una resposta serà correcta i els errors penalitzaran 0.33 - Pels temes 4, 5 i 6 d'una prova tipus test per a cada tema de 30 preguntes (amb 4 opcions de resposta on NOMES una resposta serà correcta i els errors penalitzaran 0.33) sobre coneixements bàsics o casos pràctiqics que s'hauran resolt a les sessions de seminaris. L'alumne que hagi suspès l'avaluació continuada o una de les pràctiques tindrà la possibilitat d'accedir a un examen final alternatiu que constarà de 60 preguntes tipus test d'alternativa múltiple i 2 preguntes de desenvolupament relacionades amb els seminaris. ES REALITZARÀ MITJA NOMES QUAN LES DOS PARTS HI ESTIGUIN APROVADES ( TEORIA I PRACTICA ) AMB UN 5. |