2014_15
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Periodisme (2009)
 Assignatures
  PERIODISME A INTERNET
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Entén com s'organitza el treball quotidià dels periodistes digitals
Interpreta els reptes que suposa el paper més actiu de l'audiència a Internet
Avalua les diferents alternatives existents com a model de negoci per a publicacions digitals
Adquireix una visió àmplia sobre les particularitats del periodisme digital, entès, principalment, com aquell que s’encarrega de la producció d’informació d’actualitat per a Internet
Coneix els canvis que suposa Internet en el periodisme com a professió
Entén les característiques d’Internet rellevants per a la producció de continguts informatius
 A4 Explora les particularitats dels productes informatius a Internet en comparació amb els mitjans de comunicació tradicionals
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor
 B5 Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
 B8 Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte
Planifica una avaluació dels resultats dels projectes
 B11 Té capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a noves situacions
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa