Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Periodisme (2009) |
Assignatures |
PERIODISME A INTERNET |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | PERIODISME A INTERNET | Codi | 12244115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Entén com s'organitza el treball quotidià dels periodistes digitals Interpreta els reptes que suposa el paper més actiu de l'audiència a Internet Avalua les diferents alternatives existents com a model de negoci per a publicacions digitals Adquireix una visió àmplia sobre les particularitats del periodisme digital, entès, principalment, com aquell que s’encarrega de la producció d’informació d’actualitat per a Internet Coneix els canvis que suposa Internet en el periodisme com a professió Entén les característiques d’Internet rellevants per a la producció de continguts informatius | |
A4 |
Explora les particularitats dels productes informatius a Internet en comparació amb els mitjans de comunicació tradicionals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |