Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
HABILITATS COMUNICATIVES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | HABILITATS COMUNICATIVES | Codi | 11244004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Amadeo, Imma, Curs pràctic de redacció , 2000 , Columna |
- Amadeo, Imma. Curs pràctic de redacció. Barcelona: Educaula - Adell,Jordi ... [et al.]. Les webquests en l’educació infantili primària. Barcelona: UOC, - Bach, E.; Darder, P. Sedueix-te per seduir. Viure i educar les emocions . Barcelona: Edicions 62. -Barberà, Elena; Mauri, Teresa; Onrubia, Javier. Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC” .Barcelona. Ediciones Graó. -Bartolomé, Antonio . El profesor cibernauta. ¿Nos ponemos las pilas? Barcelona. Editorial Graó. - Baruch Bush, R.A.; Folger, J. P. La promesa de mediación. Cómo afrontar el conflicto a través del fortalecimiento propio y el reconocimiento de los otros. Barcelona: Granica. Brandoni, F. (compiladora). Mediación escolar : propuestas, reflexiones y experiencias. Barcelona: Paidós. - Carnegie, Dale. Cómo hablar bien en público e influir en los hombres de negocios. Barcelona: EDHASA. - Carnegie, Dorothy, Carnegie, Dale. El Camino fácil y rápido para hablar Barcelona. Elipse. - Carpena, A. Educació socioemocional a primària. Vic: Eumo. - Carreras,L. et al. Cómo educar en valores. Madrid: Narcea, S. A. de Ediciones. -Casamayor, Gregorio (coord.). Els “trucs” del formador (1a ed).Barcelona: Graó. - Cassany, Daniel. Descriure escriure: com s’aprèn a escriure. Barcelona: Empúries. - Cassany, Daniel. La Cuina de l'escriptura. Barcelona: Empúries. - Castanyer, O. La asertividad: expresión de una sana autoestima. Bilbao: Desclée deBrouwer. - Couto, Manuel. Cómo hablar bien en público: comunicar, persuadir y convencer con palabras. Barcelona: Gestión 2000 - Escarpanter, José. Señoras y señores: El arte de hablar bien en público. Madrid: Play. - España, Francisco; M. Luque, Carlos; Pacheco, Marta. Del lápiz al ratón. Guia práctica para la utilización de las nuevas tecnologías en la enseñanza. Cordoba : Toromítico. - Equipo Técnico de la Dirección General de Ordenación Académica (2005). Orientaciones sobre el acoso escolar [en línia]. Oviedo: Consejería de Educacio?n y Ciencia, Servicio de Innovacio?n y Apoyo a la Accio?n Educativa - Fisher, R. Obtenga el sí. Barcelona: Gestió. -Gros, Begoña. Videojuegos y aprendizaje . Barcelona. Editorial Graó. - Guix, Xavier. Ni me explico ni me entiendes: los laberintos de la comunicación. Barcelona: Grupo Editorial Norma. - Kinsey, Carol (2008). “Sin palabras: la fuerza de comunicación no verbal en el trabajo” [Barcelona]: Integral. - Lankshear, Colin; Knobel. Nuevos alfabetismos: su práctica cotidiana y el aprendizaje en la escuela. Madrid. Ediciones Morata. - Puig, J.M.; Trilla, J.(1995). La educación en valores [en línia]. «Cuadernos de Pedagogia», núm. 240, octubre. - Rubio, Joana, Puigpelat, Francesc (2000). Com parlar bé en públic . Barcelona: Pòrtic. - Sanz i Pinyol, Glòria. Comunicació efectiva al'aula: tècniques d'expressió oral per a docents . Barcelona: Graó. - Studer, Jürg. Guía práctica de oratoria: hablar, exponer, convencer . Madrid: El Drac. Vinyamata, E. (coordinador). Aprender del conflicto. Conflictología y educación. Barcelona: Graó. |
|
Complementària |
, , , |
|