2016_17
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  INTEGRACIÓ DE LA NUTRICIÓ II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries S’explicarà la dinàmica de l’assignatura i el cas clínic a desenvolupar
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Els alumnes respondran a les preguntes que es plantegin en el seguiment del cas clínic.

1. Els alumnes formaran grups de treball entre 3-5 alumnes.
2. Cada alumne buscarà la informació necessària per a poder respondre a les preguntes plantejades de forma successiva en les diferents pràctiques.
3. Les preguntes del cas clínic tractaran correlativament de factors de risc, historia dietètica, història clínica, diagnòstic, característiques epidemiològiques de la malaltia diagnosticada i les seves mesures preventives.
4. En cada pràctica, els alumnes exposaran al seu grup els continguts que ha trobat i entre tots els analitzarà i faran una proposta consensuada a tota la classe.
5. En la última sessió pràctica, s'avaluarà la presentació i defensa del resum del cas clínic treballat pel grup.
Presentacions / exposicions Als estudiants, de forma grupal, descriuran el cas clínic, en una presentació que exposaran de forma oral, davant del tribunal format per 3 professors.
Es valorarà que es realitzi en anglès.
Sessió Magistral S'explicaran els continguts teòrics importants per a desenvolupar el cas clínic.
Atenció personalitzada Les professores atendran als estudiants en el despatx, a hores concertades