Guia docent Facultat de Medicina i Ciències de la Salut |
català |
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
INTEGRACIÓ DE LA NUTRICIÓ II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | INTEGRACIÓ DE LA NUTRICIÓ II | Codi | 14224109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | S’explicarà la dinàmica de l’assignatura i el cas clínic a desenvolupar |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Els alumnes respondran a les preguntes que es plantegin en el seguiment del cas clínic. 1. Els alumnes formaran grups de treball entre 3-5 alumnes. 2. Cada alumne buscarà la informació necessària per a poder respondre a les preguntes plantejades de forma successiva en les diferents pràctiques. 3. Les preguntes del cas clínic tractaran correlativament de factors de risc, historia dietètica, història clínica, diagnòstic, característiques epidemiològiques de la malaltia diagnosticada i les seves mesures preventives. 4. En cada pràctica, els alumnes exposaran al seu grup els continguts que ha trobat i entre tots els analitzarà i faran una proposta consensuada a tota la classe. 5. En la última sessió pràctica, s'avaluarà la presentació i defensa del resum del cas clínic treballat pel grup. |
Presentacions / exposicions | Als estudiants, de forma grupal, descriuran el cas clínic, en una presentació que exposaran de forma oral, davant del tribunal format per 3 professors. Es valorarà que es realitzi en anglès. |
Sessió Magistral | S'explicaran els continguts teòrics importants per a desenvolupar el cas clínic. |
Atenció personalitzada | Les professores atendran als estudiants en el despatx, a hores concertades |