Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III | Codi | 11274109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Ana Gené et al., Pensar, què bé!, Pagès edicions, 2007 , In-fàn-ci-a, Associació de Mestres Rosa Sensat, Mercè izquierdo, grup de treball Kimeia, Química a Infantil i Primària. Una nova mirada, Graó, 2012 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Exploring Water with Young Children (The Young Scientist Series), Redleaf Press , 2005 Rochel Gelman, Kimberley Breneman, Gay Macdonald, Moises Roman, Preschool Pathways to Science (PrePS): Facilitating Scientific Ways of Thinking, Talking, Doing, and Understanding, Paul H Brookes Pub Co, 2009 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Building Structures with Young Children (Young Scientist Series), Redleaf Press , 2004 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Discovering Nature with Young Children: Part of the Young Scientist Series, Redleaf Press , 2003 Karen Worth, Sharon Hay Grollman, Worms, Shadows, and Whirlpools: Science in the Early Childhood Classroom, Heinemann, 2003 Josep Castelló, Paloma García, Maria Cristina Sanz, Teresa Tilló, Coneixement del medi natural. Fonamentació teòrico-pràctica, Educació infantil, Publicacions i edicions de la Universitat de Barcelona, 2005 Pedro Cañal de León, Investigando los seres vivos, Diada Editorial, 2008 Fiona Danks, Jo Schofield, La naturaleza, un lugar de recreo, Blume, 2007 |
Complementària | |