Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III | Codi | 11274109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Ana Gené et al., Pensar, què bé!, Pagès edicions, 2007 , In-fàn-ci-a, Associació de Mestres Rosa Sensat, Mercè izquierdo, grup de treball Kimeia, Química a Infantil i Primària. Una nova mirada, Graó, 2012 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Exploring Water with Young Children (The Young Scientist Series), Redleaf Press , 2005 Rochel Gelman, Kimberley Breneman, Gay Macdonald, Moises Roman, Preschool Pathways to Science (PrePS): Facilitating Scientific Ways of Thinking, Talking, Doing, and Understanding, Paul H Brookes Pub Co, 2009 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Building Structures with Young Children (Young Scientist Series), Redleaf Press , 2004 Ingrid Chalufour, Karen Worth, Discovering Nature with Young Children: Part of the Young Scientist Series, Redleaf Press , 2003 Karen Worth, Sharon Hay Grollman, Worms, Shadows, and Whirlpools: Science in the Early Childhood Classroom, Heinemann, 2003 Josep Castelló, Paloma García, Maria Cristina Sanz, Teresa Tilló, Coneixement del medi natural. Fonamentació teòrico-pràctica, Educació infantil, Publicacions i edicions de la Universitat de Barcelona, 2005 Pedro Cañal de León, Investigando los seres vivos, Diada Editorial, 2008 Fiona Danks, Jo Schofield, La naturaleza, un lugar de recreo, Blume, 2007 Heike Freire, Educar en verd: Idees per apropar els nens i les nenes a la natura, Graó, 2011 David Bueno Anna Forés Ana María Fernández Gilberto Pinzón Chema Lázaro Marta Ligioiz Teresa Hernánd, La pràctica educativa amb mirada neurocientífica, Horsori, 2022 |
Complementària | |