Doble titulación de Grado en Educació Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2017_18 |
Asignatura | LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ | Código | 11904005 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
Assistència i participació activa a les pràctiques. Lectura d'articles. Comentari de documents audiovisuals. Role playing |
25% | |||||
Trabajos |
|
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria | 25% | |||||
Pruebas mixtas |
|
Examen tipus test i una pregunta oberta del tema 1. | 20% | |||||
Pruebas objetivas de tipo test |
|
Examen tipus test dels temes 2,3,4 i 5. | 30% | |||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per aprovar l'assignatura cal obtenir una nota mínima de 5 en cada una de les proves. Hi haurà pla alternatiu a determinar entre professorat i alumnat, sempre i quan s'avisi de la seva intenció 15 dies després de començar el bloc, com a molt tard. Passat el termini s'haurà d'adequar al plantejament general de l'assignatura. |