Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES II | Codi | 11904109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
0. Presentació | Presentació de l'assignatura. Metodologia a utilitzar. Criteris d'avaluació. Formació dels grups. |
1. Mètodes clàssics de lecto-escriptura | 1.1. Montessori 1.2. Decroly 1.3. Freinet |
2. Bases teòriques de l’enfocament constructivista aplicat a l’aprenentatge de les llengües. |
|
3. TIL. Tractament integrat de llengües. |
|
4. Expressió escrita. |
|
5. Expressió oral. |
|
6. Comprensió oral i escrita |
|
7. Tècniques i recursos aplicats a l’aula de llengua. |