Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III | Código | 11254109 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Cuarto | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació de l’assignatura: temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. Ús del e-portfoli (aplicació Mahara) com a eina TIC d’avaluació i control del procés d’ensenyament-aprenentatge en Educació Infantil. |
Sesión magistral | La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de desenvolupar els continguts de l'assignatura. |
Prácticas en laboratorios | La finalitat de les sessions de laboratori és el disseny i elaboració de treballs pràctics adaptats a l'Educació Infantil. |
Portafolios / Carpeta de aprendizaje | Recopilació d'evidències del treball desenvolupat per l'alumne al llarg del curs. |
Prácticas a través de TIC | Activitats pràctiques per tal d'introduïr eines educatives en base TIC. |
Prácticas de campo / salidas | Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa. |
Seminarios | Activitats de caràcter pràctic i de reflexió sobre l'educació-aprenentatge en educació Infantil |
Trabajos | Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental. |
Atención personalizada | Treball de suport i orientació individualitzada per a l'alumne. Els alumnes podran requerir aquesta atenció via correu electrònic |