Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
RELACIONS AMB ELS MITJANS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | RELACIONS AMB ELS MITJANS | Codi | 12224216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Almansa, A. (2004). Historia de los gabinetes de comunicación en España. Revista Historia y Comunicación Social 9, pp. 5-21 Arroyo, L. i Yus, M. (2003). Los cien errores de la comunicación de las organizaciones, Madrid: ESIC Editorial. Cobo, S. (2012). Internet para periodistas : kit de supervivencia para la era digital. Barcelona: UOC Col·legi de Periodistes de Catalunya. (2009). Els gabinets de comunicació. Criteris de bones pràctiques professionals. Disponible a: (http://www.periodistes.org/?q=llista_de_documents). Hernández, M.A., i Macías, A. (2009). Comunicación corporativa : las relaciones con los medios de comunicación. Salamanca : Publicaciones Universidad Pontificia Palau, G. (2003). Gabinets de comunicació. Periodistes a l'altra banda, Eines de Periodista. Barcelona: PòrticPuig, T. (2003). La comunicación municipal cómplice de los ciudadanos. Barcelona: Paidós Comunicación 148 Ramírez, T. (1995). La influencia de los gabinetes de prensa. Telos : Cuadernos de Comunicación , Tecnología y Sociedad 40, pp. 47-57 Risquete, J. (2006). Gabinets de premsa i de comunicació. L’ambigua frontera entre el periodisme i les relacions públiques. Anàlisi 34, pp. 209-221
|
|
Complementària | |